De ce să alegi externalizarea serviciile de promovare online (marketing online) și social media?

Externalizarea  serviciile de promovare online (marketing online) și social media pentru companii aduc decat beneficii, atat in optimizarea bugetului cat si inbunatatirea brandului.


Foarte multe companii aleg sa  desemneze o persoană din cadrul firmei să se ocupă de promovare și de social media. Dar acest lucru nu întotdeauna aduce niște rezultate favorabile. Trebuie sa ai multe skiluri pentru a avea rezultate. Trebuie sa cunoasca si partea de administrare site web pentru ca trebuie sa lege platformele de social media de site, astfel poti urmarii de unde iti vin clienti. Trebuie sa cunoasca cel putin un soft de grafica publicitara si editare video.

Externalizarea serviciilor de promovare online si social media iti aduce pe langa o intreaga echipa de  specialisti (copywriter, programator, designer)  si un research pe partea de nisa piata . Acest lucru te ajuta sa ajunga mesaju tau la viitori clienti.  Impreuna stabilim pasi pe care ii trebuie sa ii urmam pentru o promovare eficienta; cand , unde trebuie sa fiim afisati. Stabilim un calendar cu tot ce trebuie facut, nimic nu ramane la maToate activitatiile de promovare trebuie sa aibe ca punct de plecare tinta pe care o urmaresti sa o atingi. Cu ce scop faci o promovare online?

De ce trebuie sa fii prezent in social media?

Externalizarea serviciile de promovare online (marketing online) și social media

Pe social media sunt prezente foarte multe persoane iar numarul este in crestere. Clienti tai se numara printre ei. Nu mai trebuie sa te bazezi exclusiv pe pietele locale. Odata cu retelele de socializare globale, vine si un public global. Desi produsul sau serviciul tau ar putea fi irelevant in multe locuri din intreaga lume, poti targeta locatii specifice, in afara zonei tale locale. Iar cel mai important aspect este constructia reputatiei. Cultura si valorile principale ale afacerii tale se reflecta in prezenta ta online si in postarile publicate.

De ce ai nevoie pentru o prezentare Ok pe social media?

Externalizarea serviciile de promovare online (marketing online) și social media

În primul rând persoana care se ocupă de social media, dacă ai ales să se ocupă cineva din cadrul firmei, trebuie să îi pui la dispoziție un buget de promovare.


Dar ceea ce nu iau în calcul multe companii sunt costurile efective pentru a produce o postare. Ce înseamnă asta, la ce mă refer? Pentru  a face o postare corectăm ai nevoie de câteva skiluri de copywriting, câteva skiluri de fotograf și nu în și nu în ultimul rând trebuie să ai cateva  skiluri de editare foto,  licențele pentru softurile cu care editezi acele fotografii.

Aceste licență nu sunt luate în calcul de către companii și de foarte multe ori persoana desemnată se lovește și folosește tot felul de software gratuit care nu aduce rezultatele necesare. Acest lucru iti poate dauna reputatiei.
Mai ai nevoie de o librărie design. Aceste librarii  îți pun la dispoziție poze stoc exemple de design sau le poti folosii pentru inspiratie.


De cele mai multe ori acea persoană desemnată pentru promovarea online și social media mai are și alte atribuțiuni in cadrul companiei, fie se ocupa de receptie sau orice alt ceva. Aceste atribuțiuni îi consumă mult timp în defavoarea inspirației și programării postărilor sau emiterea viitoarelor oferte. Aceasta persoana care se ocupă de promovare trebuie să se gândească la viitor nu la prezent. Trebuie să fii cu un pas înainte față de competiție.

Hai să îți prezint acum părțile pozitive, beneficiile, pentru care ar trebui să externalizezi acest serviciu de promovare online și social media.

  • Costul unui angajat și productivitatea acestuia.
    • Unui angajat care sa se ocupe de departe de promovare online și social, la 8 ore, trebuie să oferi un salariu cel puțin mediu nu luăm în calcul salariu minim pe economie + taxele la stat. Dacă am externaliza acest serviciu Neamț bucurat de acest buget alocat pentru promovare.
  • Costul partii hardware – laptop, desktop.
    • Foarte multi dintre antreprenori o sa spuna pai avem deja un calculator il poti folosi pe acela, ca si asa nu il folosim tot timpul. Ce trebuie sa stiti este ca un software precul cele de la Adobe consuma resurse pentru editare foto si creare continut. Pentru aceasta iti trebuie un laptop cel putin cu o configuratie gaming daca luam in calcul si editarea video. Costul acestui echipament se ridica peste 4000 de lei.
  • Costul licențelor pentru software.
    • Dacă luăm în calcul gama Adobe, avem costă situat între 30 și 100 de euro pe lună aceste costuri Am putea să le transformăm în bugete promovare dacă am externalizat ce serviciu.
  • Costul librăriilor de design.
    • Aici costurile variază foarte mult.  Avem librării de la 10 euro pe lună, aproximativ, până la sute de euro pe lună.

Cum masori productivitatea unui angajat care se ocupă de promovare online și social media? 

Externalizarea serviciile de promovare online (marketing online) și social media

Daca pentru o persoana care lucreaza in productie sau vanzari ne este foarte usor sa masuram productivitatea, aici este mult mai greu. Tot ce iti poate arata angajatul este o reclama care ruleaza dar la care nu sti ce efect are asupra vanzarilor decat daca incerci sa colaborezi cu departamentul de vanzari din cadrul companiei si sa urmaresti de unde iti vin lead-urile.

Dar nu uita ca poti alege ca noi sa ne ocupam de administrare pagina Facebook sau sa iti oferim mentenanta site!

Iti garantam reușita prin angajamentul pe care ni-l asumam contractual.

De ce să îți externalizeze serviciile de promovare online (marketing online) și social media?

Externalizarea serviciilor de promovare online si social media iti aduce pe langa o intreaga echipa de  specialisti (copywriter, programator, designer)  si un research pe partea de nisa piata . Acest lucru te ajuta sa ajunga mesaju tau la viitori clienti.  Impreuna stabilim pasi pe care ii trebuie sa ii urmam pentru o promovare eficienta; cand , unde trebuie sa fiim afisati. Stabilim un calendar cu tot ce trebuie facut, nimic nu ramane la maToate activitatiile de promovare trebuie sa aibe ca punct de plecare tinta pe care o urmaresti sa o atingi. Cu ce scop faci o promovare online?

De ce trebuie sa fii prezent in social media?

Pe social media sunt prezente foarte multe persoane iar numarul este in crestere. Clienti tai se numara printre ei. Nu mai trebuie sa te bazezi exclusiv pe pietele locale. Odata cu retelele de socializare globale, vine si un public global. Desi produsul sau serviciul tau ar putea fi irelevant in multe locuri din intreaga lume, poti targeta locatii specifice, in afara zonei tale locale. Iar cel mai important aspect este constructia reputatiei. Cultura si valorile principale ale afacerii tale se reflecta in prezenta ta online si in postarile publicate.

De ce ai nevoie pentru o prezentare Ok pe social media?

În primul rând persoana care se ocupă de social media, dacă ai ales să se ocupă cineva din cadrul firmei, trebuie să îi pui la dispoziție un buget de promovare.
Dar ceea ce nu iau în calcul multe companii sunt costurile efective pentru a produce o postare. Ce înseamnă asta, la ce mă refer? Pentru  a face o postare corectăm ai nevoie de câteva skiluri de copywriting, câteva skiluri de fotograf și nu în și nu în ultimul rând trebuie să ai cateva  skiluri de editare foto,  licențele pentru softurile cu care editezi acele fotografii.
Aceste licență nu sunt luate în calcul de către companii și de foarte multe ori persoana desemnată se lovește și folosește tot felul de software gratuit care nu aduce rezultatele necesare. Acest lucru iti poate dauna reputatiei.
Mai ai nevoie de o librărie design. Aceste librarii  îți pun la dispoziție poze stoc exemple de design sau le poti folosii pentru inspiratie.
De cele mai multe ori acea persoană desemnată pentru promovarea online și social media mai are și alte atribuțiuni in cadrul companiei, fie se ocupa de receptie sau orice alt ceva. Aceste atribuțiuni îi consumă mult timp în defavoarea inspirației și programării postărilor sau emiterea viitoarelor oferte. Aceasta persoana care se ocupă de promovare trebuie să se gândească la viitor nu la prezent. Trebuie să fii cu un pas înainte față de competiție.

Cum masori productivitatea unui angajat care se ocupă de promovare online și social media? 

Daca pentru o persoana care lucreaza in productie sau vanzari ne este foarte usor sa masuram productivitatea, aici este mult mai greu. Tot ce iti poate arata angajatul este o reclama care ruleaza dar la care nu sti ce efect are asupra vanzarilor decat daca incerci sa colaborezi cu departamentul de vanzari din cadrul companiei si sa urmaresti de unde iti vin lead-urile.