Cauti o firma pentru administrare pagina Facebook? Ai nevoie de timp pentru afacerea ta?

Te intelegem perfect. Toti am fost la inceput ai ne-am lovit de aceasta problema. Am pierdut timp cu administrarea paginii de Facebook in detrimentul focusari cu ce avea nevoie cu adevarat compania.

Accepta un ajutor de la niste profesionisti cu administrare pagina Facebook . Totul pare simplu dar de multe ori daca nu este facuta cum trebuie promovarea online pierzi timp si bani.

Ce iti oferim noi pentru administrarea pagina Facebook:

Sa le luam pe rand pentru a explica mai detaliat.

Strategie – nu poti face promovare unui serviciu sau produs fara o strategie. Trebuie sa faci o analiza a pietei sa vezi care este nisa ta de piata, zona ta si asa mai departe. Strategia este defapt modul de cum ajungi la clienti tai.

Creativitate strans legata de tehnici de comunicare; 2 in 1- daca ai stabilit strategia acum este nevoie de o modalitate eficienta de a transmite mesajul tau catre client.

Calendar editorial – la fel de important ca celelalte aspecte este foarte importanta si frecventa cu care faci postari.

Analiza – este cea care iti spune daca strategia aleasa, tehnica de comunicare si frecventa cu care postezi aduce rezultate.

Care este pretul pentru administrare pagina Facebook ?

Pretul pentru administrare pagina Facebook poate varia din foarte multe aspecte. Principalul atribut care stabileste pretul este calendarul editorial.

Dar sa luam un simplu exemplu pentru o postare/ saptamana, pretul administrarii paginii de Facebook nu depaseste 200 lei + buget promovare.

Trei strategii de promovare pagina Facebook

Strategia 1: Folosește retargeting

Facebook ne permite sa folosim metoda retargeting si sa afisam reclame tuturor care au intrat pe pagina noastra de facebook sau pe site-ul nostru.

Strategia 2: Fa retargeting pentru vizitatorii anumitor pagini

Daca vrei sa optimizezi si mai bine bugetul de promovare Facebook ne da posibilitatea sa afisam reclamele noastre doar celor care au vizitat una dintre paginile noastre cu anumite produse sau servicii.

Strategia 3: Descopera noi clienti folosind Lookalike Audience

Inca una din caracteristicile putin cunoscute ale Facebook este Lookalike Audience. Prin aceasta, poti crea audiente noi pornind de la un public tinta restrans. Cu alte cuvinte, putem gasi oameni noi care seamana cu cei care au cumparat deja de la noi