Esti in cautarea unei firme pentru creare logo Brasov & Branding? Ai ajuns unde trebuie. Departamentul de grafica Q-WEB, te poate ajuta cu insipratia de care ai nevoie și cu realizarea logoului potrivit pentru afacerea ta.

Iti creem 3 variante de logo. Iar cel pe care il alegi, îl încadram în câteva simulări mockups pentru a îți face o idee ce expunere va avea logo-ul tău pe diferite materiale publicitare ( foi cu antet, firme luminoase, bannere, cărți de vizita, broșuri, meniuri, tricouri, șepci, căni….)

Bonus creare logo Brasov & Branding

Din partea noastră vei primii gratuit grafica și printarea a 300 de cărți de vizita. Numai bune pentru orice business la început. Primul tău client este la o distanta de o carte de vizita. Iti uram spor la socializare și împărțit cărți de vizita!

Portofoliu creare logo Brasov

Trimite-ne detaliile pentru creare logo

Trimite-ne detaliile pentru creare logo iar noi iți furnizam 3 variante din care sa alegi

Despre Branding & cum sa iți creezi un logo corect

Brandingul este foarte important pentru companii. Acesta este motivul pentru care înainte de a începe chiar și o activitate, trebuie să vă gândiți la o imagine puternică, la ce mesaj doriți sa transmiteți clientului, la un logo.

O companie trebuie să se gândească la imaginea sa, astfel încât să fie în conformitate cu identitatea sa, dar și cu activitatea sa. Dacă acest pas va avea succes, popularitatea va fi acolo, la fel și clienții. 

Logo-ul este, de asemenea, un atu major pentru a-și păstra publicul și clienții.

Pentru a crea mesajul potrivit, trebuie să puneți întrebările corecte:

  • Cum ar trebui să fie percepută imaginea companiei de către public?
  • Care sunt mesajele și valorile transmise?
  • Ce spune despre activitate sau nisa mea de piață ?

Odată ce ai răspunsurile, poți crea postarea potrivită.

Lucrați si la un manual de identitate

Manual de identitate este inseparabil de logo. În plus, toate mărcile mari sunt recunoscute după logo-ul lor! 

Prin urmare, este important să lucrați la numele, sloganul, logo-ul și identitatea vizuală. Aceste elemente trebuie să fie prezente pe toate mediile de comunicare.

Cum să diferențiem Brandingul de logo ?

Brandingul este diferit de reputație sau notorietate. Dar aceste noțiuni rămân aceleași strâns legate între ele. :

Logo-ul este imaginea fizica a companiei . Este influențat de produsele și serviciile comercializate, dar și de operațiunile de marketing.

Pentru a avea un logo puternic, trebuie să intelegeti nisa de piata, clienții dvs. Doar asa poti transmite mesajul corect care va avea un impact pozitiv asupra vânzărilor.


Reputația este imaginea percepută de public. Oferă informații valoroase despre percepția și interpretarea mesajelor de către public.

Notorietatea este ceea ce publicul reține. Măsoară popularitatea și prezența dvs. pe o piață.