Promovarea SEO sau creativitate: Care este cel mai important?

Ce este mai important? Până la un moment dat, SEO vs. Creativitate este lupta dintre ce și cum și există adepți cu puncte forte pentru ambele părți.

În primul rând, să vorbim puțin despre …

Creativitate

Este conținutul dur pe care îl vom împărtăși și, în afară de SEO, este foarte greu de definit în termeni de metrică și metode. De fapt, nu există multe cărți „științifice” despre această chestiune.

Chiar dacă există unele tehnici care încearcă să modeleze sau să definească gândirea creativă, realitatea este că este un proces personal care depinde de fiecare generator de conținut.

Procese care pot fi foarte dificile și, uneori, pot duce la blocaje creative (de asemenea, unele dureri de cap), dar sunt adesea depășite prin exerciții și muncă.

Pentru a realiza o grafica publicitara de impact ai nevoie de creativitate.

Puncte de luat în considerare atunci când gândim creativ

-Tonalitatea piesei.

-Tine minte ce vrei sa spui sau sa realizezi cu ceea ce spui.

-Gândiți-vă la fel ca consumatorii dvs.

-Considerați ce fac concurenții dvs., pentru a înțelege ce căi au fost deja luate și ce puteți spune sau face într-un mod nou și nou.

-Tine inspirat.

Dacă aveți nevoie de informații mai detaliate despre creativitate, consultați acest articol.

Acum, să traversăm strada, în …

Lumea SEO

Promovarea SEO reprezintă optimizarea motoarelor de căutare și se referă practic la o grămadă de tehnici care ne permit să ne îmbunătățim conținutul de pe internet , astfel încât motoarele de căutare precum Google pot afișa printre rezultatele lor, conținutul nostru față de celelalte.

Aceste tehnici respectă anumite reguli și pași măsurabili, care sunt susținute de instrumente tehnologice (unele plătite, altele gratuite), a căror muncă se bazează pe date privind comportamentul consumatorilor sau adepților noștri.

Ce trebuie luat în considerare pentru a obține un SEO excelent?

Selectarea cuvintelor cheie

Înainte de a scrie orice articol, descrierea conținutului sau, practic, orice vrei să distribui online, cercetează care sunt cele mai utilizate cuvinte sau combinații de cuvinte de către utilizatori.

Cuvântul potrivit poate fi diferența care permite site-urilor noastre să apară între primele rezultate de căutare online.

Cel mai important lucru de reținut este că luarea în posesie a unui anumit cuvânt este esențială.

Cuvinte cheie specifice

Conectat la ultimul punct, am vorbit despre luarea în posesie a unui cuvânt, asta pentru că fiecare cuvânt poate fi „cumpărat” și prețul său depinde de numărul de persoane care folosesc fiecare cuvânt (printre altele).

Atâta timp cât mai mulți oameni folosesc un cuvânt, valoarea acestuia crește, ceea ce face ca, dacă doriți ca conținutul dvs. să apară atunci când un utilizator îl caută, va trebui să investiți mai mult.

În acest sens, este vital să descoperim care sunt sinonimele legate de produsele noastre. În acest fel, veți evita să intrați într-un război de pariuri pentru un singur cuvânt.

Cu cât scrieți mai mult text, cu atât mai bine

În lumea SEO, importanța articolelor contează.

Postarea ideală ar trebui să aibă între 300 și 1000 de cuvinte, acest ultim tip de articole fiind cele mai de succes în ceea ce privește SEO.

Deși este, de asemenea, important să avem în vedere ceea ce spunem. Dacă textul nostru are informații cheie, acesta va funcționa mai bine.

De asemenea, motoarele de căutare penalizează articolele cu greșeli gramaticale.

Unde punem cuvintele cheie?

Nu este doar o chestiune de utilizare a cuvintelor cheie, ci despre utilizarea acestora în unele locuri cheie ale articolului. De exemplu, utilizați-le în titlu, în adresa URL a imaginilor sau în primul și ultimul paragraf.

Acestea sunt câteva dintre lucrurile pe care trebuie să le aveți în vedere pentru o bună poziționare online.

Veți găsi mii de articole care vă vor învăța în detaliu cum să realizați aceste abilități. De fapt, în ceea ce privește aspectele vizuale, există multe despre care să vorbim. Nu vă faceți griji, vă vom ajuta