Cum sa iți promovezi afacerea pe facebook? Întrebarea cu care toti ne-am confruntat si am cautat diverse soluții.
O veste buna este ca ai ajuns unde trebuia. O sa iți explicăm ce ar trebui să faci pentru a iți promova pe facebook afacerea.
Tin sa te anunt ca acest articol este unul mai lung daca vrei sa parcurgi mai pe scurt poti sa completezi câmpul de mai jos cu adresa ta de email si astfel ai la indemana de fiecare daca acest articol.
Cum sa iți promovezi pe facebook afacerea, eficient?
In primul rand pentru a intelege cum functioneaza promovarea pe facebook trebuie să specific că postările promovate sunt reclame pe care le creezi din postări în Pagina ta de Facebook.
Promovarea unei postări te poate ajuta să primești mai multe mesaje, vizionări de clip video, clienți potențiali sau apeluri. În plus, poți să te adresezi unor persoane noi care probabil sunt interesate de Pagina sau afacerea ta, dar care în prezent nu te urmăresc.
Dupa o analiză a celor mai reușite postari de promovare afaceri, servicii sau produse, am ajuns la următoarea concluzie.
- Trebuie să iți faci o pagina de business
- Pe această pagină sa ai un istoric al afacerii cu postari făcute la un anumit interval de timp. De recomandat este sa iți propui sa postezi de 3 ori pe saptamana.
- Calitatea conținutului unei postari iți poate aduce clienti noi, vizualizări multe ba chiar like-uri la pagina. Calitatea unei postari este data de continutul text dar si de imagine. De exemplu daca ai un fast food, nu prelua imagini cu sandwich-uri de pe net si implicate mai mult. Fa chiar tu poza într-un cadru drăguț. Cu siguranță poti face asta iar utilizatori care vor vedea poza vor vrea sa guste acel preparat. Acum sa revenim asupra textului. Aici poate fii mai dificil daca nu esti creativ. Dar o simplă descriere a produsului te poate salva. Nu uita sa lasi date de contact sau link catre site.
- De recomandat sa nu legi viața personală cu business-ul. Aici ma refer la acele postari personale în pijama cu cafeaua in mana, unde ne spui Buna dimineața!
- Pentru ca toate au legătură iți recomand sa iți faci si un site de prezentare al business-ului. De ce? Pentru ca un business serios are una, concurenta ta are deja o pagina web. Imaginea brand-ului este mai puternica iar clienti print incredere in serviciile sau produsele tale.
- În funcție de nișă ta de piata poti face postarea in alta limba, ex. Engleza. Sa zicem ca esti o companie de recrutare resurse umane din domeniu IT. IT-sti folosesc căutări in limba engleza. Vor ajunge mai usor la tine.
- Postarile video au început să prindă mai bine la public. Afiseaza un scurt video cu ceea ce faci sau cum faci acel lucru si o sa ai succes.
- Textul unei postari nu trebuie sa fie lung. Cu cât mai scurt cu atât mai bine. Scoate in fata cuvintele cheie.
- Foloseste in postari facebook chat. Multe persoane evită să te contacteze prin telefon daca au ceva nelămurire. Ei preferă să iți scrie mai întâi.
- Răspunde repede la solicitările asa zise lead-uri de la clienti.
- Daca nu ai timp si inspiratie poti sa apelezi la administrare pagina facebook de catre o alta persoana sau firma.
Trebuie să iți faci o pagina de business
Pe această pagină sa ai un istoric al afacerii cu postari făcute la un anumit interval de timp. De recomandat este sa iți propui sa postezi de 3 ori pe saptamana.
Calitatea conținutului unei postari iți poate aduce clienti noi, vizualizări multe ba chiar like-uri la pagina. Calitatea unei postari este data de continutul text dar si de imagine. De exemplu daca ai un fast food, nu prelua imagini cu sandwich-uri de pe net si implicate mai mult. Fa chiar tu poza într-un cadru drăguț. Cu siguranță poti face asta iar utilizatori care vor vedea poza vor vrea sa guste acel preparat. Acum sa revenim asupra textului. Aici poate fii mai dificil daca nu esti creativ. Dar o simplă descriere a produsului te poate salva. Nu uita sa lasi date de contact sau link catre site.
De recomandat sa nu legi viața personală cu business-ul. Aici ma refer la acele postari personale în pijama cu cafeaua in mana, unde ne spui Buna dimineața!
Pentru ca toate au legătură iți recomand sa iți faci si un site de prezentare al business-ului. De ce? Pentru ca un business serios are una, concurenta ta are deja o pagina web. Imaginea brand-ului este mai puternica iar clienti print incredere in serviciile sau produsele tale.
În funcție de nișă ta de piata poti face postarea in alta limba, ex. Engleza. Sa zicem ca esti o companie de recrutare resurse umane din domeniu IT. IT-sti folosesc căutări in limba engleza. Vor ajunge mai usor la tine.
Postarile video au început să prindă mai bine la public. Afiseaza un scurt video cu ceea ce faci sau cum faci acel lucru si o sa ai succes.
Textul unei postari nu trebuie sa fie lung. Cu cât mai scurt cu atât mai bine. Scoate in fata cuvintele cheie.
Foloseste in postari facebook chat. Multe persoane evită să te contacteze prin telefon daca au ceva nelămurire. Ei preferă să iți scrie mai întâi.
Răspunde repede la solicitările asa zise lead-uri de la clienti.
Daca nu ai timp si inspiratie poti sa apelezi la administrare pagina facebook de catre o alta persoana sau firma.